Internet daje nam obecnie bardzo duże możliwości. To właśnie do sieci przenosi sie już nie tylko reklama, ale także i realna sprzedaż. Kończą się czasy, kiedy klienci bali sie kupować rzeczy w Internecie. Zauważamy zwiększone zainteresowanie e-zakupami, robimy je coraz częściej i wydajemy w sieci znacznie więcej pieniędzy niż jeszcze kilka lat temu. To znak, że juz niebawem większość handlu przeniesie się właśnie do wirtualnego świata. Aby wspomóc reklamę swojej sprzedaży, warto skorzystać z tego, co dają nam nowe możliwości. Jedną z najbardziej skutecznych metod jest wykorzystanie m.in. portali społecznościowych. Do dwóch bardzo popularnych obecnie należą Facebook oraz Google+. Czy wiesz jak je wykorzystywać?

Facebook znany jest przede wszystkim jako portal dzięki któremu kontaktujemy sie ze znajomymi i wymieniamy sie poglądami lub wiadomościami, które znaleźliśmy w sieci. Ale narzędzie to można wykorzystywać również do zadań specjalnych – reklamowych oraz sprzedażowych. Firmy nie tylko prowadzą firmowe fanpage, ale również oferuje konkretne produkty. Biorąc pod uwagę, że każdego dnia tysiące osób loguje się na facebooka, sprzedaż może znacznie wzrosnąć. Bardzo podobnie jest z Google +, serwisem społecznościowycm, który uruchomiony został stosunkowo niedawno, bo w 2011 roku. Bardzo szybko właściciele firm zaczęli wykorzystywać go do reklamy swoich produktów – i bardzo dobrze, bo nadaje sie on idealnie jako kanał sprzedaży. Google+ powstał jako serwis konkurujący z Facebookiem – oczywiście niektóre ich funkcje nie są porównywalne, jednak należy przyznać, że jeden i drugi serwis można mądrze wykorzystać w celach biznesowych. Szczególną uwagę należy zwrócić na komentarze, które mogą stać się naprawdę dobrą reklamą.

Internet warto wykorzystywać, zwłaszcza kiedy pojawiają się nowe portale, które przyciągają miliony użytkowników. Wiadomości na temat firmy, filmy reklamowe, np. korporacyjne oraz dobre treści i zdjęcia oraz opisy oferowanych produktów, z pewnością pomogą w jeszcze lepszej sprzedaży.